Taikina oli valmiiksi kaulittu puolikkaan uunipelin kokoiseksi. Leikattiin se kahtia ja kaulittiin molemmille pyöreät pohjat. Ihan kätsyähän se valmistaikina on, mutta ehkä jäi hitusen huono omatunto sellaisesta =)
Maksoi muuten taikina+tomaattikastike 1.99e
Täytteenä tomaattimurskaa, kinkkua, ananasta ja mozzarella-raastetta.

Kommentit