Sain kmsu:lta haasteen, jossa pitää kertoa 7 faktaa itsestään ja lähettää se seitsemälle eteenpäin. Tässä faktoja minusta..Eteenpäin lähetän tämän Pekka Teemulle , Cebicille, Örkille, Ankalle, Pikkumyylle, Ninalle Tammikuu-blogiin ja Miksuliinille kropsua eväänä-blogiin


1. Innostun helposti..jos keksin haluavani jotakin, haluan sen heti..
2. Haluan aina seuraa ympärilleni. jos olen kotona yksin, tylsistyn helposti.. Pienenä minulla piti aina olla kaveri kylässä.
3. Haluan että kotimme näyttää siistiltä. Jos joku on tulossa, teen aina pikasiivouksen..Tosin viimeaikoina ote on vähän päässyt lipsumaan =)
4. Olen huono säilyttämään laskuja. Meillä ei vain ole niille mitän paikkaa ja ne lojuvat pöydällä..Maksan kun muistan, harvoin kuitenkaan unohdan.
5. Olen oikea herkuttelija.. Suolaiset ja rasvaiset jutut on niin hyviä. sipsipusseja tulee ostettua aivan liian usein..ja nyt totuus, syön parasta aikaa sipsejä =) 
6. Kävelen nopeasti..Monet sanoo esim kaupungilla ollessa, että voisi vähän hidastaa..myös töissä tulee "pikakäveltyä"..
7. Minulla on maailman huonoin pokka ja nauran väärissä tilanteissa. joskus vain nauran kun joku selittää minulle jotain vakavaa asiaa..siinä on sitten nolo selitellä, että en sitä asiaa naura..minua vain muuten naurattaa..heh heh